Gyakran ismételt kérdések

HomeGyakran ismételt kérdések
  • Mikor érkezik meg a rendelésem?

    A rendeléstől számított kiszállítási idő, termékenként változó lehet! A várható beérkezési idő általában 2-6 hét, de a gyártó visszaigazolása után emailben tájékoztatunk a kiszállítás időpontjáról.

  • Mennyibe kerül a szállítás és hogyan történik?

    A bútorok szállítása futárszolgálattal vagy terítőjárattal történik. A szállítás pontos időpontjáról emailben tájékoztatjuk. A futár szállítás előtt telefonon is értesíti.

  • Mennyi garancia van a termékekre?

    A termékekre átlagosan 1 év garancia van.

  • Telefonon rendelhetek?

    Igen, van lehetőség a termékeket telefonon vagy emailben is megrendelni. A megrendelendő termék és a megrendeléshez szükséges adatok megadása után emailt küldünk a sikeres megrendelésről.

  • Találtam egy bútort ami tetszik, lehet más színben kérni?

    Igen. A legtöbb bútornál több színből és anyagból is választhatunk. Ilyenkor egyedi megrendelést veszünk fel és a gyártóval külön Önnek készítettjük el a kiválasztott színben, stílusban és akár méretben is. Ehez elég emailben, telefonon elküldeni, hogy milyen színben vagy színkombinációban kéri. Emailban színmintát is tudunk küldeni.

  • Van még kérdésem, hol tehetem fel?

    A Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségeken.

  • Áraink ÁFA-s árak?

    Természetesen áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.
    Tetszik egy termék a webáruházban, de szeretnék valamit módosítani rajta.

  • Ez lehetséges?

    Sok gyártóval állunk kapcsolatban, így vannak olyan termékek, amelyeket akár egyedi méretben, vagy egyedi megoldásokkal is el tudunk készíttetni. Ha ilyen jellegű kérdése van, keressen minket a következő elérhetőségeken: info@megbizhatobutor.hu vagy +36 20 947 20 86.

  • Pécsre mennyiért szállítanak?

    A honlapunkon feltüntetett szállítási költségek országosan egységesek.

  • Miért kell sokszor 4 hetet várni a megrendelt termékre?

    Webáruházunkban több 100 féle termék rendelhető, így nem lehetséges készletként ilyen sok terméket raktároznunk. Minden rendelést egyedileg készítenek számunkra a gyártók, amelyhez először megrendelik a szükséges alapanyagokat (szövet, bútorlap stb.), majd elkezdődik a gyártás folyamata. Az elkészült terméket kollégáink raktárunkba szállítják, csomagolják, majd kiszállítják a vevőnek.

  • Ki kell-e fizetnem minden termék után a szállítási költséget amennyiben egy helyre rendelem azokat?

    Igen, hisz több termék, több helyet foglal az autón. Amennyiben több terméket szeretne rendelni, úgy írjon egy emailt pontos tétel megjelölésével illetve szállítási címmel, és mi adunk egy egyedi házhoz szállítási árajánlatot.

  • Honnan fogom tudni, hogy megérkezett a rendelésem? Egész nap otthon kell ülnöm és várnom a futárt?

    Vevőinket a kiszállítás előtt 1-2 nappal telefonon értesítjük, hogy a megrendelt termék mikorra várható. Azt is megadjuk minden esetben, hogy kollégáink mikor érkeznek pl: péntek délelőtt 10 és 12 óra között.

  • Felhozzák a szállítók a bútort az emeletre, és összeszerelik?

    Nem, a szállító kollégák csak az adott cím kapujáig szállítanak. Amennyiben ilyen igénye van, úgy kérjük megrendelésénél jelezze, hogy házba szállítást is igényel, és mi adunk rá egy egyedi házba szállítási árajánlatot.

  • Mit jelentenek az ülőgarnitúráknál a számmal történő jelölések (pl. 3-2-1)?

    A számmal történő jelölések mindig az ülőegységek számát jelölik.
    3: Három személyes kanapé, ez lehet esetleg nyitható vagy fix is.
    2: Két személyes kanapé
    1: Fotel

  • Csak a képen látható összeállítású ülőgarnitúrát rendelhetem meg?

    Nem, tetszés szerint választhatja ki a megrendelni kívánt garnitúrát. Ha Ön például a képen egy sarok garnitúrát lát, de egy 3-1-1-es (rekamé+2 fotel) garnitúrát szeretne, akkor erre is van lehetősége, ha az adott típusú ülőgarnitúrán gyártja a gyár a kívánt elemeit.

  • Biztosan beférnek majd a garnitúra elemei az ajtómon?

    Erre nehéz egyértelmű választ adni. A termékek méretei úgy lettek kialakítva, hogy egy normál méretű ajtón kényelmesen bevihetők legyenek. Természetesen előfordulhatnak a lakásokban olyan szűkítő elemek, amelyek megnehezíthetik a bútor lakásba történő bevitelét. A felmerülő problémákat szakembereink igyekeznek megoldani. Ha ilyen jellegű gondra számít, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

  • Hogyan használhatók ezek a bútorok?

    Az Ön által vásárolt szekrénysor, valamint kiegészítő kisbútor a szokásos hazai körülmények közötti beltéri használatra készült. A terméket száraz, enyhén és csak alkalmilag nedves helyiségben ajánlatos használni. Óvjuk a sugárzó hőtől, erős napfénytől, a gyakori páralecsapódástól. A felületet óvjuk a karcoló, súroló, vágó behatásoktól, a meleg tárgyaktól és különösen a vegyszerektől.

  • Mit jelent az, hogy a bútor lapraszerelt?

    Ez azt jelenti, hogy nem egy összeállított kész bútort kap a Vásárló. A termék szétszedett állapotban kerül leszállításra és ezt kell összeszerelnie. Ezek a bútorok általában kartondobozban kerülnek kiszállításra, így elkerülve a sérülések lehetőségét. A doboz minden esetben tartalmaz egy összeszerelési rajzot, melynek segítségével a bútor könnyen összeállítható.

  • Láttam valahol egy bútort, de ezt nem találom az Önök kínálatában. Van rá lehetőség, hogy ezt megrendeljem Önöknél?

    Igen, van. Legyen szíves egy e-mailben leírni a termék jellemzőit, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot. Ha az szerződésben állunk a termék gyártójával, akkor a termék megrendelhető a webáruházunkban.

  • A szállítási címem nem azonos azzal, mint ahová a számla szól. Mit tegyek most?

    Ez nem probléma. Természetesen előfordulhat, hogy a Számlázási cím (a fizető neve és címe) nem azonos a Szállítási címmel (ahová a termék leszállításra kerül). Ezt a megrendelés kitöltésekor jelezheti úgy, hogy a megfelelő rovatokba beírja a számlázási és a szállítási címeket.

  • Már elküldtem a megrendelésem, de időközben más címre kellene leszállítani a bútort. Tudnának segíteni?

    Kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot! Ha még nincs folyamatban a termék kiszállítása, akkor lehetőség van a szállítási cím módosítására. Ezt csak Írásban lehet megtenni, telefonon történő bejelentéseket nem tudunk figyelembe venni. Ha a termék már úton van az eredetileg megjelölt címre, akkor az új címre történő szállítást csak a Vásárló saját költségére tudjuk elvégezni.

  • Mit jelent, hogy “ahogy a főképen látható”?

    A termék adatlapján először megjelenő kép, az a főkép.

  • Helyezhetem-e térbe az Önök által forgalmazott sarokülőt, kanapét, ülőgarnitúrát

    Ez termékenként változó.(Pl.: a hármas kanapé hátulja nincs bevonva szövettel, de külön lehet úgyas kérni). Kérjük hívja segítségül szakértő kollegánkat.

  • Nem fogom tudni összeszerelni a tolóajtós gardróbszekrényemet. Kérhetek segítséget?

    Természetesen kérhet. Amennyiben ilyen igénye van, úgy kérjük megrendelésénél jelezze, hogy szerelést is igényel, és mi adunk rá egy egyedi szerelési árajánlatot.

  • A gardrób szekrények egyben vannak?

    Nem, a gardróbok általában 80 cm-es, illetve 40 cm-es elemekre vannak bontva. Az átlag gardrób magassága 197 cm, ami ettől magasabb (pl. 250 cm magas) az egy plusz magasítóval van ellátva. Ez egy külön álló elem.

  • Rendelhetek elemenként bútorokat?

    Igen rendelhet, ahol a gyártó engedélyezi. Azonban az elemenkénti árak mindig magasabbak mint a garnitúra árak.

  • Akasztós a gardrób amit választottam, kérhetek-e bele polcot?

    Természetesen kérhet külön költségért.

  • Milyen matrac jó az allergiás betegeknek?

    Majdnem minden ágybetétünk antiallergén, levehető és mosható huzattal készül. Termékeink az allergiát nem szüntetik ugyan meg, de a tüneteket (a kiváltó okokat,úgymint a nem megfelelő átszellőzés és a nedvesség nem kellően jó elvezetése) képesek mérsékelni. Az ágybetétek a szerkezetüknek köszönhetően, a szellőző csatornák használatával, és megfelelő huzattal kombinálva meg akadályozzák a gombák, illetve a poratkák megtelepedését.

  • Egyben vagy külön álló matracot vásároljak?

    Ha külön-külön vásároljuk meg az ágybetéteket, akkor sokkal könnyebb szállításra számíthatunk, és mivel forgatni kell a matracot, így a forgatást is meg tudja oldani egy személy. Akár eltérő keménységű ágybetétet is választhatunk így. Hátránya azonban, hogy hiába egyforma magasságú a két ágybetét, mindig lesz köztük hézag, melybe beleakadhat a könyökünk,lábunk forgolódáskor. Ez ébredést eredményezhet azoknál, akik éjszaka gyakran változtatnak fekvési pozíciót. Ha dupla matracot választunk, akkor nem kell hézaggal számolnunk, de a termék forgatása és szállítása nehézkesebb.

  • Hány nap alatt lehet megszokni a matracot?

    Átlagosan 2-3 nap alatt, viszont az arra érzékenyebb embereknél ez az idő 10 napra, vagy akár 2 hétre is kitolódhat. Néhány vásárló az első éjszaka után arra panaszkodik, hogy talán még kényelmetlenebbül alszik, mint az előző matracán. Ez azért van, mert az izomzatunk, a testünk már megszokott egyfajta fekvési pozíciót (még ha az rossz is volt), és amikor egy minden ponton maximális alátámasztást nyújtó ágybetétre fekszünk, hirtelen szokatlan. Mivel azonban a jót könnyű megszokni, ezért fokozatosan egyre jobb lesz az alvásunk.

  • Hideghab = szivacs?

    Nem! A hideghab a szivacsnak egy továbbfejlesztett változata. Míg a szivacsot meleg öntéssel készítik, addig a hideghabot alacsony hőmérsékleten, kémiai reakcióval állítják elő. Így a rugalmassága, illetve tartóssága messzemenően jobbá vált, mint elődjéé.

  • Izzadékony vagyok, milyen matracot válasszak?

    Nem olyan ritka probléma ez, mint azt gondoljuk, a megoldás pedig igen egyszerű. A legtöbb ágybetétünk légcellával ellátott, vagy a szerkezeti felépítése miatt nagyon jó szellőzésű. Huzataink kiváló nedvesség-elvezető képességgel rendelkeznek és a matrac magjába vezetik az izzadtságot, ami a tökéletes ventiláció révén elpárolog. Mindezt megfejelhetjük egy jó minőségű matracvédő huzattal.

  • Mi a megoldás, ha gerincsérvvel, hátfájással, rossz alvással küzdünk?

    Elsőként fontos megemlíteni azt, hogy a matrac nem gyógyszer, azonban képes segíteni, megelőzni, de leginkább regenerálni. Bármilyen betegséggel is küzdünk, egy jól kiválasztott ágybetét nagyon sokat javíthat pihenésünk minőségén. Tartja és alátámasztja a testet, leveszi az izmokról a terhelést, valamint elvezeti a nedvességet. Ez mind-mind hozzásegít a pihentető, kényelmes alváshoz. Szánjon elegendő időt a vásárlásra, hogy nyugodtan, hosszabb időn keresztül tudja kipróbálni az ágybetéteket.

  • Mi az az ortopéd zóna?

    A legtöbb ágybetét már ortopéd zónákra van osztva. Ennek megfelelően különböző keménységű rugók, illetve formázott habok 5-7 részre osztják az ágybetétet. A középső részén, ahol a legnagyobb a terhelés és az igénybevétel, ott keményebb a matrac, és a két vége felé pedig változik a keménysége, a test felépítésének megfelelően, pl. könnyített vállrész beépítésével. Ezzel segítik azt, hogy ahol megnövekedett a terhelés (pl. váll-hát-csípő), ott minél ideálisabb alátámasztás valósuljon meg. Az ortopéd zónákra osztottságnak köszönhetően csökken az ágybetétek merevsége, így súlyunknak megfelelő matracot tudunk választani.

  • Miért kell forgatni a matracot?

    Valójában a forgatással kíméljük az ágybetétet. A váll-hát-medence vonalon a termék hozzáidomul alvási szokásunkhoz, megsüllyed és felveszi testünk alakját. A forgatás pihenteti az anyagot, segít abban, hogy hosszabb távon fennmaradjon annak ortopéd tulajdonsága. Nem mellékes az sem, hogy az elpárologtatott nedvesség nem mindig ugyanazon a ponton csapódik le. A forgatással tehát növeljük matracunk tartósságát.

  • Van-e jelentősége a matrac magasságának?

    Gyakorlatilag az alvás szempontjából nincs jelentősége, mivel a matrac szerkezeti felépítése az, ami számít, mind a kényelem, mind a tartósság szempontjából. A ma kapható ágybetétek zöme 14-22 cm közötti magassággal rendelkezik. Viszont ha meglévő ágykeretbe vásárolunk matracot, érdemes megnézni, hogy mennyire fog az majd az ágykeretbe süllyedni. Általában 5-8 cm ajánlott, hogy az ágykeret széle ne legyen zavaró akkor sem, ha az ágy szélén ülünk.

  • Hogyan lesz tartós az ágybetét?

    Néhány apró odafigyeléssel, az ágybetétünk komfortfokozatát megőrizhetjük, élettartamát meghosszabbíthatjuk. Az ágybetétet az első 3 hónapban 2 hetente, utána legalább negyedévente meg kell fordítani, hogy megelőzzük a kifekvést a korai anyagfáradást. A szellőztetés a higiénia szempontjából lényeges. A matracvédő megvédi a matrac huzatot, könnyen mosható használata hamar megtérül.

  • Számít-e a testsúly?

    Hogy mi számít lágynak vagy keménynek az a használó súlyától is függ. A súlykorlátozásokat a matrac élettartamának meghosszabbítása miatt érdemes figyelembe venni.


Kosár
Sign in

No account yet?

Create an Account
Product Categories
Kövess minket: